§ 1 DEFINICJE
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE I OFERTA
§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
§ 4 PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWA TOWARÓW
§ 5 REKLAMACJE
§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARÓW
§ 7 PLIKI COOKIES
§ 8 OCHRONA DANYCH
§ 9 KONTAKT
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin
REGULAMIN SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ obowiązujący od 01.01.2018
§ 1 DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
- Sklep internetowy ozikam.pl – prowadzony przez Golden Business Kamila Ozga z siedzibą ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia, NIP: 741-194-56-16, REGON 281149141, będąca usługodawcą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U. 2013 r. poz.1422).
- Portal – portal internetowy sklepu prowadzony pod adresem https://ozikam.pl, za pośrednictwem którego sklep świadczy usługi elektroniczne związane ze sprzedażą wysyłkową.
- Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Aptece.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto – podstrona Portalu chroniona indywidualnym hasłem, na której gromadzone są informacje o Kupującym i dokonywanych przez niego zamówieniach.
- Użytkownik – Kupujący, który dokonał rejestracji indywidualnego Konta w Portalu.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług i sprzedaży wysyłkowej określający zasady korzystania z Portalu, świadczonych za jego pośrednictwem usług drogą elektroniczną związanych z dokonywaniem zamówień oferowanych na Portalu towarów, będący regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE I OFERTA
- Sklep internetowy świadczy drogą elektroniczną, za pośrednictwem Portalu, usługi związane z wysyłkową sprzedażą towarów. Złożenie zamówienia na towary oferowane przez sklep internetowy oraz realizacja zamówień złożonych za pośrednictwem Portalu odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu w treści obowiązującej na dzień złożenia zamówienia oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Wszystkie towary oferowane przez sklep internetowy ozikam.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz znajdują się w legalnym obrocie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie stosownych przepisów prawa lub decyzji właściwych władz administracyjnych. Wszystkie towary zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującym prawem i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimi przepisami. Produkty w uszkodzonym opakowaniu, które są z tego tytułu przecenione, opatrzone są odpowiednią adnotacją w tym zakresie.
- Sklep internetowy ozikam.pl prowadzi wyłącznie obrót detaliczny towarami.
- Niniejszy Regulamin, wszelkie prawa i obowiązki z niego wynikające, a także powstałe w trakcie realizacji zamówienia, podlegają prawu polskiemu.
- Wszystkie użyte na Portalu nazwy towarów, marek oraz znaki graficzne są własnością ich producentów, podmiotów odpowiedzialnych lub innych osób uprawnionych.
- Zamówione w sklepie internetowym ozikam.pl towary dostarczane są na zasadach wskazanych na Portalu w zakładce „Dostawa” oraz w niniejszym Regulaminie.
- Za zamówione towary i przesyłkę można zapłacić w sposób opisany na Portalu w zakładce „Płatności” oraz w niniejszym Regulaminie.
- Koszty dostawy wskazane zostały na Portalu w zakładce „Dostawa”.
- Zawartość Portalu, w szczególności układ Portalu, treści, grafika, logo, zdjęcia, a także opisy i zdjęcia towarów podlegają ochronie prawnej. Sklep internetowy ozikam.pl nie wyraża zgody na kopiowanie treści będących jej własnością bez jej pisemnego zezwolenia.
- Opisy towarów znajdujące się na Portalu służą wyłącznie celom informacyjnym oraz identyfikacyjnym. Ceny towarów podane na Portalu są wyrażone w PLN, zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów dostawy.
- Kupujący powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
- Kupujący zobowiązany jest do:
- niedostarczania treści o charakterze bezprawnym;
- korzystania z Portalu w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- korzystania z Portalu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz sklepu internetowego;
- korzystania z Portalu w sposób zgodny z prawem, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- W przypadku towarów wymagających montażu lub instalacji (np. urządzeń elektronicznych), zaleca się przeprowadzenie tych czynności wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie. Sklep internetowy ozikam.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia czy nieprawidłowe działanie urządzeń wynikające z błędnego lub nieprofesjonalnego montażu, sprzecznego z wytycznymi producenta lub instrukcją obsługi.
- Regulamin może ulec zmianie. W przypadku zmiany Regulaminu sklep internetowy umieści na Portalu informację o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem wprowadzonych zmian. Użytkownicy posiadający Konto zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu na adres e-mail przypisany do Konta. Informacja o zmianie nastąpi nie później niż 5 dni przed wejściem w życie zmian Regulaminu. Użytkownik posiadający Konto, który nie akceptuje zmian Regulaminu, powinien niezwłocznie poinformować o tym sklep internetowy ozikam.pl, który zobowiązany będzie usunąć Konto maksymalnie w ciągu 5 (pięciu) dni od otrzymania informacji od Użytkownika.
§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- W celu złożenia zamówienia na towary oferowane przez sklep internetowy ozikam.pl na Portalu, Kupujący zobowiązany jest wypełnić i wysłać drogą elektroniczną prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz zamówienia.
- Warunkiem przyjęcia przez sklep internetowy ozikam.pl otrzymanego zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego wszystkich informacji, które zawarto w formularzu zamówienia. Sklep internetowy ozikam.pl oświadcza, iż w związku z zamówieniem kontaktuje się z Kupującym lub odbiorcą zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
- Wybór opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Potwierdzam zamówienie.” jest jednoznaczny z zamknięciem zamówienia i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrane towary oraz dostawę zgodnie z wygenerowanym na podstawie wypełnionego elektronicznego formularza zamówienia podsumowaniem zamówienia. Po wybraniu tej opcji zamówienie nie może zmienić zawartości lub zostać połączone z innym zamówieniem.
- W momencie wyboru opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Potwierdzam zamówienie.” zostaje zawarta między sklepem internetowym ozikam.pl a Kupującym umowa sprzedaży przez sklep internetowy ozikam.pl towarów wymienionych w potwierdzeniu złożenia zamówienia, przesłanym przez sklep internetowy ozikam.pl Kupującemu drogą elektroniczną po przyjęciu przez sklep internetowy ozikam.pl zamówienia do realizacji.
- Dla danego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia.
- Kupujący, który składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty, powinien dokonać zapłaty za zamówione w sklepie internetowym ozikam.pl towary oraz dostawę w terminie 5 (pięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia, za wyjątkiem zamówień z opcją płatności „za pobraniem”, w przypadku których płatność następuje w momencie dostawy. W przypadku braku zaksięgowania płatności we wskazanym terminie, zamówienie zostanie anulowane, o czym Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
- O terminie realizacji zamówienia sklep internetowy ozikam.pl informuje podczas składania zamówienia, w momencie wybierania przez Kupującego opcji dostawy oraz drogą elektroniczną w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia przez Kupującego.
- Przygotowanie zamówienia i wysyłka towarów następuje nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych licząc od:
- zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego PayU, przelewu tradycyjnego lub płatności kartą kredytową;
- złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności gotówką „za pobraniem”.
- Sklep internetowy ozikam.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji części albo całości zamówienia w przypadkach, gdy:
- elektroniczny formularz zamówienia nie został wypełniony poprawnie, a sklep internetowy ozikam.pl nie może skontaktować się z Kupującym w celu weryfikacji jego danych teleadresowych;
- takie uprawnienie lub obowiązek wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- Jeżeli sklep internetowy ozikam.pl odmawia realizacji zamówienia zgodnie z ust. 9 powyżej lub nie jest w stanie zrealizować zamówienia Kupującego (incydentalna niezgodność stanów magazynowych bądź incydentalne uszkodzenie towaru), niezwłocznie, najpóźniej w terminie 5 (pięciu) dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Kupującego drogą elektroniczną i zwróci Kupującemu uiszczoną przez niego cenę towaru.
- Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu, tj. paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Kupującego wyrażone w elektronicznym formularzu zamówienia poprzez zaznaczenie pola „Chcę otrzymać fakturę VAT”. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest wskazanie przez Kupującego niebędącego Konsumentem w formularzu zamówienia numeru NIP Kupującego. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
- Paragon fiskalny, jak i faktura VAT, wystawiane są zgodnie z rzeczywistą datą zakończenia realizacji zamówienia przez sklep internetowy, nie zaś w dniu rozpoczęcia jego realizacji.
- Przy okazji składania zamówienia Klienci mają możliwość utworzenia indywidualnego Konta na Portalu. Świadczenie tej usługi jest nieodpłatne. W celu utworzenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: adres e-mail i hasło składające się z min. 6 znaków oraz zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a następnie potwierdzić ten fakt zaznaczając pole „Akceptuję Regulamin i Politykę Prywatności”. Konto w sklepie internetowym ozikam.pl zakładane jest bezterminowo. Konto może być usunięte jedynie w przypadkach określonych w niniejszym Regulaminie lub na wniosek Użytkownika, złożony drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt.ozikam@gmail.com lub w inny sposób przyjęty w relacjach pomiędzy sklepem internetowym a Użytkownikiem określony w niniejszym Regulaminie. Sklep internetowy ozikam.pl usunie Konto maksymalnie w ciągu 5 (pięciu) dni od otrzymania wniosku Użytkownika.
- Kupujący ma również możliwość złożenia zamówienia bez zakładania Konta – jako tzw. gość. W takim przypadku dane nie są zapisywane w systemie poza niezbędnymi do realizacji zamówienia.
§ 4 PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWA TOWARÓW
- Kupujący uiszcza cenę zamówionego towaru i dostawy w jeden z dostępnych sposobów:
- kartą kredytową;
- szybkim przelewem internetowym (PayU);
- przelewem tradycyjnym;
- „za pobraniem” przy odbiorze przesyłki od firmy kurierskiej.
- Zamówiony przez Kupującego towar może być:
- odebrany osobiście w siedzibie firmy Golden Business Kamila Ozga, ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia;
- przesłany do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej, działającej na zlecenie Kupującego.
- Kupujący w elektronicznym formularzu zamówienia wybiera sposób dostawy.
- W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, do wartości zamówienia doliczany jest koszt dostawy według cennika umieszczonego na Portalu w zakładce „Dostawa”, który Kupujący zobowiązany jest pokryć, zgodnie z ust. 1 powyżej. Wybierając tę opcję, Kupujący jednocześnie upoważnia firmę kurierską do odbioru w jego imieniu i na jego rzecz towarów zamówionych w sklepie internetowym ozikam.pl i dostarczenia ich pod wskazany w formularzu adres. Sklep internetowy ozikam.pl zobowiązany jest do przygotowania towarów do odbioru przez firmę kurierską oraz do uiszczenia w imieniu Kupującego wynagrodzenia należnego firmie kurierskiej. Kupujący akceptuje warunki dostawy określone w regulaminie wybranej firmy kurierskiej, dostępnej na jej stronie internetowej.
- Termin dostawy zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 1 (jeden) dzień roboczy od dnia odbioru przesyłki z siedziby sklepu. W przypadku niedoręczenia przesyłki we wskazanym czasie, prosimy o niezwłoczną informację w celu ustalenia przyczyn opóźnienia i podjęcia działań zaradczych lub reklamacyjnych.
- W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Kupującego (np. błędny adres, odmowa przyjęcia), sklep internetowy ozikam.pl zastrzega sobie prawo obciążenia Kupującego kosztami ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
- Przed odbiorem przesyłki od firmy kurierskiej Kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, należy odmówić jej przyjęcia, a następnie skontaktować się ze sklepem internetowym ozikam.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki z uwagi na jej uszkodzenie, sklep internetowy ozikam.pl ponownie wyśle Kupującemu zamówione towary po otrzymaniu informacji o uszkodzonej przesyłce.
- W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem firmy kurierskiej i otrzymania od Kupującego informacji o niedoręczeniu zamówionego towaru, sklep internetowy ozikam.pl zwróci Kupującemu uiszczone przez niego kwoty w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania informacji o niedoręczeniu towaru.
§ 5 REKLAMACJE
- Sklep internetowy ozikam.pl zobowiązany jest do sprzedaży Kupującemu towarów niewadliwych, z wyjątkiem przecenionych towarów niepełnowartościowych, które Kupujący zamówił wiedząc o wadzie. W razie niezgodności towaru z umową bądź w zakresie nieprawidłowości w świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kupujący powinien zgłosić reklamację:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: kameryip.ozikam@gmail.com, lub
- pisemnie na adres: Golden Business Kamila Ozga, ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia.
- Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowane towary.
- Jeżeli towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sklep internetowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez sklep albo sklep internetowy ozikam.pl nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru lub usunięcia wady.
- Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez sklep internetowy ozikam.pl usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy w ramach procedury opisanej w niniejszym paragrafie, jeżeli wada jest nieistotna.
- Jeśli towar sprzedany ma wadę, Kupujący może również żądać jego wymiany lub usunięcia wady. Sklep internetowy ozikam.pl jest wówczas zobowiązany dokonać tego w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Może odmówić, jeżeli żądanie Kupującego byłoby niemożliwe do zrealizowania lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami.
- Reklamowane towary należy dostarczyć do siedziby sklepu: Golden Business Kamila Ozga, ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia, po wypełnieniu formularza „Zgłoszeniem reklamacji”, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Sugerujemy oznaczenie przesyłki informacją: „REKLAMACJA TOWARU”. Towary należy przesłać lub dostarczyć osobiście. Sklep internetowy ozikam.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Sklep internetowy ozikam.pl ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi w tym terminie, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
- Reklamowane towary są odsyłane przez Kupującego w celu naprawy (usunięcia wady).
- W przypadku odrzucenia reklamacji przez sklep internetowy ozikam.pl, Kupujący może skorzystać z pomocy:
- miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
- wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej,
- organizacji konsumenckich (np. Federacji Konsumentów).
Szczegóły dostępne są m.in. na stronie UOKiK: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Kupujący może także skorzystać z postępowania pozasądowego w celu rozstrzygnięcia sporu. Podmiotem właściwym do takiego postępowania jest Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Gdańsku: http://ihgd.pl/.
- Istnieje również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowego rozstrzygania sporów, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARÓW
- W przypadku towarów innych niż wskazane w ust. 1 powyżej, Kupujący będący Konsumentem może w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odebrania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, określonych poniżej.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, Ozikam.pl nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
- W przypadku terminowego odstąpienia od umowy oraz terminowego dostarczenia zwracanego zamówienia do sklepu Ozikam.pl, firma Ozikam zwróci Konsumentowi całość otrzymanej od Konsumenta płatności oprócz poniesionych kosztów wysyłki.
- Konsument może zrezygnować z części lub całości zamówionych towarów, wysyłając w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odebrania przesyłki zawierającej towary „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy”, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu – na adres e-mail: kontakt.ozikam@gmail.com lub pisemnie na adres: Golden Business Kamila Ozga, ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia.
- Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
- Sugerujemy odesłanie zwracanych towarów w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z nich. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Konsument przesyła towary wraz z kartą gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
- Sugerujemy opatrzenie przesyłki informacją „ZWROT TOWARU”. Towary należy przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Golden Business Kamila Ozga, ul. Srebrna 5a, 81-154 Gdynia.
- Sklep internetowy ozikam.pl zwraca Konsumentowi uiszczoną przez niego płatność przelewem bankowym na dane podane przez Kupującego. Zwrot środków następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dowodu ich odesłania.
- Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Sklep internetowy ozikam.pl nie przyjmuje zwrotów przesyłanych za pobraniem.
§ 7 PLIKI COOKIES
Sklep internetowy ozikam.pl korzysta z plików cookies w celu prawidłowego funkcjonowania serwisu, analizowania ruchu oraz dostosowywania treści do preferencji użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności.
§ 8 OCHRONA DANYCH
- Sklep internetowy ozikam.pl gwarantuje ścisłą ochronę danych osobowych przekazywanych przez Kupującego i przetwarzanie ich wyłącznie w celu realizacji zamówienia lub w celach, na które Kupujący wyraził zgodę – z zachowaniem wymogu bezpieczeństwa danych osobowych, określonego w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Sklep internetowy ozikam.pl zapewnia możliwość korekty lub usunięcia wprowadzonych danych osobowych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupujących, sklep internetowy ozikam.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług.
§ 9 KONTAKT
W razie wątpliwości lub problemów z korzystaniem z zakupionych w sklepie internetowym towarów, Kupujący może skontaktować się ze sklepem:
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep internetowy ozikam.pl odpowiada wobec Konsumenta za zgodność towaru z umową zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu i może być pobrany oraz zapisany przez Kupującego.