Ramka
Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na Warunki i zasady korzystania z plików cookie.
Najnowsze posty

Reklamacje, Serwis i Naprawy Sprzętu do monitoringu

Jesteśmy liderem w branży monitoringu i bezpieczeństwa, specjalizując się w instalacji, konserwacji i naprawie kamer IP dla naszych klientów.

Nasza oferta obejmuje zarówno proste systemy dla domów jednorodzinnych, jak i zaawansowane rozwiązania dla większych obiektów komercyjnych.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zakupionym u nas sprzętem do monitoringu, pragniemy Cię zapewnić, że jesteśmy tutaj, by Ci pomóc. Dla naszej firmy najważniejsza jest satysfakcja klienta i jakość oferowanego sprzętu.


Reklamacje:

Rozumiemy, że mogą wystąpić sytuacje, kiedy produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Jeśli chcesz zgłosić reklamację , prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz zapoznanie się z naszymi warunkami reklamacji


Serwis i Naprawa:

Jeżeli Twój sprzęt wymaga serwisu, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Aby przyspieszyć proces naprawy, prosimy o wypełnienie formularza serwisowego przed przesłaniem sprzętu do monitoringu. Dzięki temu będziemy mogli jak najszybciej rozpocząć naprawę i zwrócić Ci sprzęt w pełni sprawny.

Dbamy o to, by proces reklamacyjny, zwrotu oraz serwisu był dla Ciebie jak najmniej kłopotliwy. Dziękujemy za zaufanie i jesteśmy tutaj, by pomóc w każdej sytuacji.


Adres do Wysyłki:


Jeśli kurier lub Poczta Polska
Golden Business Kamila Ozga
ul. Srebrna 5a
81-154 Gdynia


Paczkomat
Golden Business Kamila Ozga
ul. Srebrna 5a
81-154 Gdynia
e-mail: kameryip.ozikam@gmail.com
tel. 664386026
paczkomat GDY87M (Złota 1A Gdynia)