sie
08,
2023
Dzięki postępom w technologii i sztucznej inteligencji, współczesne kamery IP oferują zaawansowane funkcje, które znacznie podnoszą ich ...
Kamery IP do monitoringu
Kamery IP do monitoringu
![]() Symbol przekreślonego kosza na śmieci na produkcie lub jego opakowaniu oznacza, że produktu nie wolno wyrzucać do zwykłych pojemników na odpady. Obowiązkiem użytkownika jest przekazanie zużytego sprzętu do wyznaczonego punktu zbiórki w celu recyklingu odpadów powstałych ze sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Zapewniając prawidłową utylizację pomagasz chronić środowisko naturalne. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji dotyczących recyklingu niniejszego produktu należy skontaktować się z przedstawicielem władz lokalnych, dostawcą usług utylizacji odpadów lub sklepem, gdzie nabyto produkt. |
Rozdzielczość: |
5MP |
Obiektyw: |
3.6mm |
Temperatura pracy: |
-40 do +50 stopni C |
Zasilanie: |
12V/48v |
Golden Business Kamila Ozga ul. Srebrna 5a 81-154 Gdynia kameryip.ozikam@gmail.com |
![]() ![]() |
Każdy ma prawo do zwrotu bez podawania przyczyny w okresie 14 dni od daty dostawy. Kamera nie powinna nosić śladów użytkowania, dlatego proszę o nie montowanie kamery na stałe za pomocą wkrętów (można zastosować montaż testowy za pomocą opaski zaciskowej) W przypadku widocznych śladów użytkowania, możemy odmówić zwrotu, lub dokonać zwrotu tylko części środków, pomniejszając kwotę w zależności od widocznych śladów użytkowania.
1. Aplikacje do kamery (bez rejestratora)
2. Dodanie kamery do programu CMS
3. Ustawienia powiadomień na e-mail
6. Kontakt do działu technicznego
a) Jeśli używamy kamerę bez rejestratora, należy podłączyć ją bezpośrednio do routera i wyszukać za pomocą programu Device Manager lub Onvif Device Manager.
Następnie możemy dodać kamerę do Programu CMS lub zalogować się przez przeglądarkę po adresie IP kamery
Jeśli podłączamy pod rejestrator, kamera powinna być przez ten rejestrator wyszukana
Windows CMS Do pobrania z tego linka Program CMS
VMS dla systemu Windows- do pobrania z tego linka Program VMS Windows
VMS na komputery MAC do pobrania z tego linka Program VMS na MAC OS
Po instalacji programu uruchamiamy go, ukarze nam się okno wyboru języka-wybieramy j.polski lub taki który znamy i zatwierdzamy klikając ok. Następnie będzie okno logowania i klikamy tylko ,,zaloguj" nie musimy wpisywać hasła.
Po zalogowaniu się do programu musimy dodać kamerę.
Klikamy po prawej stronie na zakładkę System
Następnie wybieramy ,,Urządzenia"
U góry musimy dodać lokalizację, więc klikamy ,,Lokalizacja" i wpisujemy dowolną nazwę np. Ogród,dom cokolwiek i zatwierdzamy ,,ok".
Następnie musimy dodać naszą kamerę, więc wybieramy naszą wcześniej dodaną lokalizację i podświetli nam się opcja ,,Dodaj urządzenie" na którą klikamy i próbujemy wyszukać z automatu naszą kamerę klikając ,,Wyszukaj"
Jeśli po naciśnięciu przycisku ,,wyszukaj" nic nam nie znajdzie, to oznacza że zapora windows blokuje któryś z portów i trzeba dodać ręcznie kamerę. W polu adres IP musimy wpisać adres IP kamery, aby znaleźć jaki adres IP ma kamera możemy posłużyć się telefonem.
Na telefonie otwieramy aplikację ICSee/xmeye, następnie klikamy na ,,+" aby dodać naszą kamerę, rozwijamy więcej opcji klikając na ,,more" w górnym prawym rogu i wybieramy opcję ,,Dodaj urządzenie w tej samej sieci" lub w angielskiej wersji aplikacji ,,Add device in the same WLAN. Tak jak jest to opisane przy dodawaniu kamery po kablu, punkt 5.
5. Połączenie kamery po kablu
Jak już znamy adres IP, to wpisujemy go w miejsce ,,Adres IP" w miejscu port wpisujemy 34567. i klikamy ,,ok"
Jeśli chcemy mieć podgląd przez ten program poza domem to musimy dodać naszą kamerę poprzez ,,Cloud"
W tym celu musimy zaznaczyć ,,cloud" i w miejscu ,,Numer ID wpisać numer seryjny kamery który znajdziemy w naszej aplikacji na telefonie w ustawieniach i na samym dole ,,Ogólne informacje o urządzeniu" Pierwsza pozycja to właśnie nasz numer seryjny. W tej samej zakładce pokazywałem jak np. zmienić datę.
Jak już mamy dodaną kamerę to po lewej stronie pokaże się jej nazwa.
Klikamy 2 razy myszką na nazwę kamery i po chwili powinna ukazać następna pozycja nazwa będzie taka jak nazwaliśmy na telefonie lub jeśli dodamy poprzez adres ip to pewnie wyświetli się "CAM01" i na tą nazwę również klikamy 2 razy myszką aby wyświetlił się obraz z kamery.
Aby ustawić powiadomienia na e-mail podczas podglądu, klikamy na obrazie prawym przyciskiem myszy i wybieramy ,,Konfiguracja urządzenia"
Następnie musimy przejść do zakładki Ustawienia->System->Serwisy
Po otwarciu zakładki ,,Serwisy" Otworzy się nam okno w którym wybieramy Email klikając na nim 2 razy aby ponownie otworzyło się okno z ustawieniami poczty.
Ja testowałem to na Gmail, jeśli macie inną pocztę to trzeba próbować różnych ustawień. Jeśli posiadacie Gmail to za pierwszym razem może przyjść e-mail z ostrzeżeniem i zablokowaniu potencjalnie niebezpiecznej aplikacji. Aby otrzymywać wiadomości,należy wejść w tą wiadomość ,,Powstrzymaliśmy próbę zalogowania się" i kliknąć w link który oni podają ,,SPRAWDŹ SWOJE URZĄDZENIA TERAZ" a
następnie odblokować dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji. Można również przejść od razu tutaj i zezwolić https://myaccount.google.com/u/4/security
Ok.
Po ustawieniu skrzynki pocztowej, trzeba ustawić kamerę aby wysyłała @ ze zdjęciem.
Przechodzimy do zakładki Ustawienia->Alarm->Detekcja
Po kliknięciu w Ikonkę ,,Detekcja" otworzy się okno z ustawieniami. Musimy aktywować detekcję ruchu jeśli jeszcze nie ma aktywnej, następnie kliknąć w kwadracik przy napisie ,,zdjęcie" zaznaczyć ,,Wyślij email" i zatwierdzić przyciskiem ,,ok"
Od tej chwili, jeśli wszystko zrobiliśmy poprawnie, na nasz e-mail będziemy otrzymywać po wykryciu ruchu powiadomienia wraz ze zdjęciem.
Aby ustawić datę/godzinę lub też strefę czasową, Należy przejść do zakładki Ustawienia->System->Ogólne
Aby zrestartować kamerę do ustawień fabrycznych można to zrobić za pomocą programu CMS. Przechodzimy do zakładki Ustawienia->Zaawansowane->Fabryczne
I zaznaczamy wszystko co chcemy przywrócić do ustawień fabrycznych.
W razie problemów z konfiguracją, zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 511401654 wew.2 - Tylko dla naszych Klientów